Rezerwacja tel.  33 471 17 12
Głupi i głupszy bardziejIgrzyska śmierci: Kosogłos. Część 1Szefowie wrogowie 2Piorun i magiczny dom
Głupi i głupszy bardziejIgrzyska śmierci: Kosogłos. Część 1Szefowie wrogowie 2Piorun i magiczny dom
O kinie: Planet Cinema Oświęcim

Logo Planet CinemaPlanet Cinema powstała w czerwcu 2011 roku jako nowa polska spółka – operator kin wielosalowych, w grudniu 2011 roku otworzyło się pierwsze kino Planet Cinema w Oświęcimiu, drugie w lutym 2014 roku w Katowicach.
W 2014 roku również planowane jest otwarcie kina w Ełku.

Kino znajduje się na drugiej kondygnacji Galerii Handlowej Niwa. Cztery klimatyzowane sale o łącznej ilości 636 miejsc oferują cyfrową jakość obrazu i dźwięku Dolby Digital. Trzy cyfrowe projektory firmy Barco zapewnią wielbicielom kina niezapomniane wrażenia podczas projekcji filmów w 2 i 3D. Wygodne fotele MEGAN SEATING ® dają odpowiedni komfort, nawet podczas oglądania maratonów filmowych. Kino wyposażone jest również w nowoczesny bar z napojami i popcornem oraz kawiarenkę dla wielbicieli pysznej kawy.

Nowoczesny system sprzedaży umożliwia zakup lub rezerwację biletu za pośrednictwem Internetu. Kino wyposażone jest również w terminale do kart płatniczych.


Kasy biletowe czynne na pół godziny przed pierwszym seansem.
Zamknięcie kas 15 minut po starcie ostatniego seansu.
Podane ceny obowiązują na seanse premierowe i przedpremierowe.
Planet Cinema zastrzega sobie możliwość zmian w repertuarze.

 

Informacje o salach:

SALA NR 1 – 216+3*   3D   
SALA NR 2 – 140+3*   2D   
SALA NR 3 – 140+3*   2D    
SALA NR 4 – 140+3*   2D  

 

Planet Cinema w Oświęcimiu

ul. Powstańców Śląskich 1
32-600 Oświęcim

Tel   33 471-17-12

Fax  33 841 16 99

Mail: biuro@planet-cinema.pl

Rezerwacja telefoniczna:

Tel 33 471-17-12

 

Planet Cinema jest dostosowane dla osób niepełnosprawnych
i kobiet z dziećmi

Ofertujemy bezpłatny parking podziemny

 

Regulamin kina

  1. Zakupienie biletu na seans jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jego przestrzeganie.
  2. Kino zastrzega sobie prawo do zmiany repertuaru.
  3. Kasy biletowe otwierane są 30 minut przed rozpoczęciem pierwszego seansu, a zamykane 15 minut po rozpoczęciu ostatniego seansu.
  4. Klient po otrzymaniu Biletu jest zobowiązany aby sprawdzić zawarte na nim dane, a w przypadku ich nie poprawności zgłosić to kasjerowi.
  5. Wejście do sali kinowej możliwe jest tylko po okazaniu ważnego biletu.
  6. Bilet ważny jest na wyznaczony na nim seans, w określonej sali, dniu, na wyznaczoną godzinę, z dokładnie określonym numerem miejsca.
  7. Planet Cinema zastrzega, iż bilety  nieczytelne, uszkodzone, zniszczone w taki sposób, iż nie ma możliwości jego weryfikacja może zostać uznany za nieważny i tym samym nie będzie on uprawniał do wzięcia Seansu lub wydarzenia na które rzekomo został on wydany.
  8. Bilet należy zachować do ewentualnej kontroli przez cały czas trwania seansu na jaki został on zakupiony.
  9. Pracownik obsługi ma prawo wyprosić klienta, który nie posiada przy sobie ważnego biletu.
  10. Bilet zakupiony on-line należy wydrukować i okazać przy wejściu na salę kinową
  11. Zarezerwowany bilet należy odebrać do 15 minut przed seansem na który został zarezerwowany. Wszystkie nieodebrane rezerwacje usuwane są z systemu równocześnie z godziną rozpoczęcia seansu.
  12. Kasjer ma prawo nie sprzedać biletu na seans bądź wydarzenie które zostało odwołane z przyczyn leżących po stronie Planet Cinema lub będących wynikiem siły wyższej
  13. Bilety ulgowe przysługują uczniom i studentom po okazaniu ważnej legitymacji szkolnej/ studenckiej, seniorom po ukończeniu 60 roku życia po okazaniu dowodu potwierdzającego wiek.
  14. Bilety grupowe szkolne przysługują grupom uczniów lub/oraz studentów powyżej 10 osób. W przypadku grupy osób nieletnich musi im towarzyszyć przynajmniej jedna osoba dorosła.
  15. Organizatorowi grupy szkolnej powyżej 15 osób przysługuje bilet bezpłatny.
  16. Odpowiedzialność, w tym odpowiedzialność materialną, za osoby małoletnie, przebywające na terenie Kina lub/i uczestniczące w Seansie czy Wydarzeniu odpowiedzialność ponoszą ich rodzice lub opiekunowie prawni.
  17. Jeżeli Klient nie spełnienia warunków wiekowych określonych dla danego Seansu lub Wydarzenia i nie jest w tym czasie pod opieką opiekuna prawnego, kasjerowi przysługuje prawo do odmowy sprzedaży biletu takiemu Klientowi. Kategorie wiekowe mogą zostać określone przez Planet Cinema, dystrybutora filmu, lub/i  właściwe organy państwowe.
  18. W celu dokonania zwrotu biletu należy okazać bilet zakupiony w kasie kina Planet Cinema lub za pośrednictwem strony http://www.planet-cinema.pl/oswiecim/ oraz, w przypadku biletu zakupionego w kasie, paragon potwierdzającego jego zakup. Zwroty można dokonać w następujących przypadkach:- każdym przypadku do godziny w której rozpoczyna się dany seans;
    - przerwy w seansie  trwającej dłużej niż 15 minut
    - permanentnego zatrzymany seansu z przyczyn leżących po stronie kina
    - gdy seans lub wydarzenie nie odbędzie się.
  19. W przypadku przerwania seansu przez siłę wyższą kierownik kina może zdecydować o zwrocie ceny zakupu biletu ale nie jest do niego zobowiązany.
  20. Na seanse 3D obowiązują okulary, wręczane widzom po wejściu na salę.
  21. Zwrot okularów następuje po zakończeniu seansu przed wyjściem z sali.
  22. Okulary 3D są własnością kina i każda próba kradzieży będzie zgłaszana Policji.
  23. Na terenie kina obowiązuje całkowity zakaz palenia.
  24. Na terenie kina obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt.
  25. Na terenie kina obowiązuje całkowity zakaz fotografowania i filmowania oraz wnoszenia na salę wszelkiego rodzaju urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.
  26. Na sali kinowej zabronione jest korzystania z telefonów komórkowych oraz wszelkich innych urządzeń emitujących światło i dźwięk które mogą przeszkadzać innym uczestnikom w odbiorze seansu lub wydarzenia.
  27. Na terenie kina obowiązuje zakaz wnoszenia i spożywania artykułów spożywczych niezakupionych na terenie kina.
  28. Osoby pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających nie będą wpuszczane na teren kina.
  29. Kierownik ma prawo odmówić wstępu osobie zachowującej się niekulturalnie, niegrzecznie, wulgarnie wobec innych klientów lub pracowników.
  30. W przypadku stwierdzenia pojawienia się, stanu opisanego w pkt. 28 lub zachowania opisanego w pkt. 29 w trakcie seansu obsługa kina ma prawo zażądać od Klienta aby zaniechał niedozwolonego zachowania. Jeżeli klient nie zastosuje się do żądania i  nie nastąpi poprawa zachowania obsługa ma prawo żądać opuszczenia przez niego kina, a nawet wezwać pracowników ochrony obiektu lub Policję. W takiej sytuacji Klientowi nie przysługuje prawo do żądania zwrotu ceny zakupu Biletu.

 

Regulamin zakupu i rezerwacji biletów do Planet Cinema poprzez stronę internetową www.planet-cinema.pl

1. DEFINICJE


1.1. „Regulamin” – oznacza niniejszy regulamin „zakupu i rezerwacji biletów do Planet Cinema poprzez stronę internetową www.planet-cinema.pl;
1.2. „Witryna” – oznacza stronę internetową dostępną pod adresem www.planet-cinema.pl, której administratorem jest Sprzedawca;
1.3. „Sprzedawca” – Planet Cinema Sp. Z o.o. z siedzibą w Katowicach al. Roździeńskiego 93, 40-203 Katowice, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH WYDZIAŁ VIII GOSPODARCZY pod numerem KRS 0000389785, posiadająca kapitał zakładowy 50.000,00 zł, REGON 41957079 NIP: 954-272-47-85;
1.4. „Bilet” – oznacza znak legitymacyjny uprawniający do udziału w oznaczonym seansie filmowym w Kinie na miejscu przypisanym do niego, możliwy do nabycia lub rezerwacji za pośrednictwem Witryny; Bilet zakupiony poprzez Witrynę, przekazywany jest Użytkownikowi w formie email lub SMS.
1.5. „Użytkownik” – osoba korzystająca z Witryny celem zakupu lub rezerwacji Biletu;


2. POSTANOWIENIA OGÓLNE


2.1.Niniejszy Regulamin określa zasady zakupu i rezerwacji przez Użytkowników Biletów za pośrednictwem Witryny.
2.2. Każdy Użytkownik przyjmuje zobowiązanie do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu przed zakupem lub rezerwacją Biletu za pośrednictwem Witryny.


3. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA


3.1. Zakup Biletu następuje poprzez złożenie, za pomocą Witryny, zamówienia na Bilet oraz dokonanie za pośrednictwem Strony Płatności zapłaty należności wynikającej z zamówienia, na zasadach określonych w Regulaminie.
3.2. Za pośrednictwem Witryny w zakładce „bilet on-line” Użytkownik może dokonać rezerwacji biletów do Kina na podane w Witrynie seanse filmowe - zgodnie ze wskazanymi w Witrynie datami i godzinami konkretnych seansów oraz za cenę wskazaną w Witrynie i podaną w procesie rezerwacji za pośrednictwem Witryny. W szczególnych przypadkach uzasadnionych warunkami technicznymi w danym Kinie, zmianie może ulec sala, w której odbędzie się dany seans. W przypadku zamiany sali zmianie może ulec także numer rzędu i miejsca z tym, że Operator, w miarę możliwości, zapewni, aby nowe miejsca były analogiczne do zarezerwowanych.
3.3. Złożenie zamówienia następuje poprzez wykonanie w kolejnych podstronach Witryny następujących czynności:
A. wybór seansu filmowego, którego dotyczyć ma Bilet lub Bilety,
B. wybór ilości i rodzaju Biletów oraz przypisanych im miejsc na sali kinowej,
C. podanie danych osobowych Użytkownika (imię, nazwisko, adres email, numer telefonu komórkowego),
D. złożenie oświadczenia o akceptacji warunków niniejszego Regulaminu oraz oświadczeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika, o treści wskazanej na podstronie Witryny,
E. złożenie zamówienia poprzez kliknięcie w ikonę „Kupuję”.
3.4. Użytkownik ma prawo zamówić Bilety na seanse filmowe z bieżącego repertuaru Kina, których sprzedaż umożliwi Sprzedawca za pośrednictwem Witryny.
3.5. Sprzedawcy przysługuje prawo do swobodnego decydowania o momencie rozpoczęcia i zakończenia sprzedaży Biletów na dany seans filmowy za pośrednictwem Witryny, który może różnić się od okresu sprzedaży biletów w kasach Kin. Jeżeli Sprzedawca nie postanowi inaczej, złożenie zamówienia będzie możliwe nie później niż na 50 minut przed godziną rozpoczęcia seansu filmowego, którego dotyczyć ma zamawiany Bilet.
3.6. Użytkownik ma prawo do zamówienia nie więcej niż 10 biletów w jednym zamówieniu.
3.7. Użytkownik, zamawiając Bilet ulgowy, przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że jego realizacja w Kinie jest możliwa wyłącznie za okazaniem stosownego dokumentu potwierdzającego uprawnienie do ulgi. Sprzedawca zastrzega, że może odmówić zamiany Biletu na Bilet normalny lub zwrotu Biletu w przypadku nieokazania powyższych dokumentów.
3.8. Użytkownik, który złożył zamówienie, otrzyma potwierdzenie jego przyjęcia w formie wiadomości email, która zostanie wysłana na adres podany podczas składania zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia zostanie wysłane w czasie 5 minut od otrzymania zamówienia przez Sprzedawcę. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia będzie zawierać nr rezerwacji, liczbę i rodzaj zarezerwowanych biletów, filmu na jaki bilety zostały zarezerwowane, daty i godziny seansu, oraz wartości zarezerwowanych biletów.


4. PŁATNOŚĆ


4.1. Płatność za Bilet zamówiony za pośrednictwem Witryny możliwa będzie wyłącznie za pomocą Strony Płatności, na którą Użytkownik zostanie przekierowany bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
4.2. Użytkownik ma możliwość zapłaty za zamówione Bilety wyłącznie za pomocą form płatności udostępnionych na Stronie Płatności.
4.3. Płatność wynikająca z jednego zamówienia powinna zostać dokonana jednorazowo, w całości oraz zawierać cenę wszystkich zamówionych Biletów. Użytkownikowi nie przysługuje prawo do wykonania płatności na raty lub oddzielnie za poszczególne Bilety.
4.4. Płatność powinna być dokonana nie wcześniej niż w momencie złożenia zamówienia i nie później niż w terminie 15 minut od złożenia zamówienia. Po bezskutecznym upływie terminu na dokonanie płatności zamówienie Użytkownika zostanie anulowane, o czym Użytkownik zostanie poinformowany wiadomością email wysłaną na adres email wskazany w zamówieniu. Momentem decydującym o wykonaniu płatności jest data otrzymania przez Sprzedawcę informacji o wykonaniu płatności.
4.5. Dokonywanie rezerwacji biletów za pośrednictwem Witryny nie wiąże się z żadnymi kosztami poza kosztem połączenia z siecią Internet, który to koszt ponosi Użytkownik, zgodnie ze stawkami dostawcy Internetu, z którego korzysta Użytkownik.


5. DOSTAWA I REALIZACJA BILETU


5.1. Po dokonaniu płatności Użytkownik otrzyma Bilet:
A. w formie SMS: około 5 minut od momentu dokonania płatności, nie później jednak niż w terminie 20 minut od złożenia zamówienia, na numer telefonu komórkowego Użytkownika zostanie wysłana wiadomość SMS zawierająca kod.
B.  w formie email – około 5 minut od dokonania płatności, nie później jednak niż w terminie 20 minut od złożenia zamówienia, na adres email Użytkownika zostanie wysłana wiadomość email zawierająca Bilet w postaci kodu.
5.2. Realizacja Biletu następuje poprzez okazanie pracownikowi Kina obsługującemu bramkę biletową:
A. telefonu komórkowego z wyświetlonym biletem lub wydrukowanym biletem z wiadomości email.
B. dokumentu potwierdzającego uprawnienia do realizacji biletu ulgowego.
5.3. W przypadku niespełnienia przez Użytkownika wymogów wskazanych w  punkcie 5.2 Regulaminu, Użytkownik nie jest uprawniony do udziału w seansie filmowym, żądania od Sprzedawcy zamiany Biletu na inny, ani żądania zwrotu płatności lub zapłaty jakiegokolwiek innego ekwiwalentu.
5.4. Bilet ważny jest od momentu jego otrzymania po dokonaniu płatności, do momentu zakończenia seansu filmowego, którego dotyczył. Użytkownik nie ma prawa do udziału w seansie filmowym w Kinie poza terminem ważności Biletu.
5.5. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za udostępnienie Biletu osobom trzecim. W przypadku zgłoszenia się w Kinie kilku osób z tym samym Biletem, upoważnioną do udziału w seansie filmowym będzie wyłącznie osoba, która zrealizowała Bilet jako pierwsza.
5.6. W przypadku, gdy Użytkownik opuszcza salę kinową w trakcie trwania seansu filmowego, powinien okazać pracownikowi Kina Bilet w sposób wskazany w punkcie. 5.2., pod rygorem utraty prawa do powrotu na salę kinową i udziału w dalszej części seansu filmowego.


6. ZWROT BILETU


6.1. Bilet, który nie zostanie zrealizowany w sposób wskazany w punkcie 5 Regulaminu lub odebrany w kasie Kina w sposób wskazany w punkcie 9 Regulaminu, nie podlega wymianie lub zwrotowi, chyba że postanowienia niniejszego paragrafu stanowią inaczej.
6.2. Użytkownik ma prawo do zwrotu Biletu:
A. w przypadku odwołania seansu filmowego, którego dotyczy Bilet lub opóźnienia w jego rozpoczęciu o co najmniej 30 minut,
B. w przypadku innych okoliczności uniemożliwiających realizację zakupionego Biletu, leżących po stronie Sprzedawcy – z zastrzeżeniem postanowień punktu 6.3. Regulaminu.
6.3. Prawo do zwrotu Biletu nie przysługuje w szczególności:
A. w przypadku zmiany sali, w której zostanie wyświetlony seans filmowy,
B. w przypadku opóźnienia w rozpoczęciu seansu filmowego krótszego niż 30 minut,
6.4. W przypadku odwołania seansu filmowego Sprzedawca bezzwłocznie poinformuje o tym fakcie Użytkowników w formie wiadomości email wysłanej na adres wskazany w zamówieniu.
6.5. Użytkownik, pod rygorem utraty prawa do zwrotu Biletu, powinien zgłosić zwrot Biletu w kasie Kina – w dniu seansu filmowego, którego dotyczył Bilet,
6.6. W przypadku określonym w punkcie 6.2. A  Regulaminu, Użytkownik ma prawo do zgłoszenia zwrotu Biletu wyłącznie w kasie Kina. Zwrot nastąpi po okazaniu w kasie: Biletu oraz podaniu następujących danych:
A. numer transakcji określony w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia oraz
B. adres email i numer telefonu komórkowego, które zostały wpisane w zamówieniu.
6.7. W przypadku określonym w punkcie 6.2. B Regulaminu, Użytkownik ma prawo do zgłoszenia zwrotu Biletu wyłącznie w formie wiadomości email wysłanej na adres wskazany w punkcie 9.1. Regulaminu z adresu wskazanego w zamówieniu.
6.8. W przypadku zgłoszenia zwrotu Biletu w kasie Kina Użytkownik otrzyma zwrot płatności w kasie Kina gotówką, bezzwłocznie po zweryfikowaniu zasadności zwrotu przez pracownika Sprzedawcy. W przypadku niezasadnego zgłoszenia zwrotu Użytkownik otrzyma w kasie Kina informację o przyczynach nieuwzględnienia zwrotu.
6.9. W przypadku zgłoszenia zwrotu w formie email, Sprzedawca, w terminie 30 dni od otrzymania zgłoszenia:
A. zwróci płatność przelewem bankowym na rachunek wskazany w formularzu zwrotu biletu, albo
B. poinformuje Użytkownika o odmowie zwrotu płatności i jej przyczynach, w formie wiadomości email wysłanej na adres, z którego wysłano zgłoszenie zwrotu.


7. REZERWACJA


7.1. Rezerwacja Biletu możliwa jest w zakładce „rezerwuj” będącej podstroną Witryny. Dokonanie rezerwacji następuje poprzez wykonanie na kolejnych podstronach Witryny następujących czynności
A. wybór Kina oraz seansu filmowego, którego dotyczyć ma Bilet lub Bilety,
B. wybór opcji „rezerwuj miejsce”,
C. wybór miejsc na sali kinowej, na które obowiązywać będą Bilety,
D. podanie danych osobowych Użytkownika (imię, nazwisko, adres email, numer telefonu     komórkowego),
E. złożenie oświadczenia o akceptacji warunków niniejszego Regulaminu oraz oświadczeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika, o treści wskazanej na podstronie Witryny,
F. dokonanie rezerwacji poprzez kliknięcie w ikonę „rezerwuj”.
7.2. Sprzedawcy przysługuje prawo do swobodnego decydowania, na które z seansów filmowych z repertuaru Kina będzie możliwa rezerwacja na pośrednictwem Witryny, jak również o okresie, w którym rezerwacja Biletu na dany seans filmowy będzie możliwa. Jeżeli Sprzedawca nie postanowi inaczej, dokonanie rezerwacji będzie możliwe nie później niż na 30 minut przed godziną rozpoczęcia seansu filmowego, którego dotyczyć ma rezerwowany Bilet.
7.3. Użytkownik podczas dokonywania rezerwacji za pośrednictwem Witryny nie wybiera kategorii cenowej Biletu. Ewentualny wybór Biletu zniżkowego (wraz z weryfikacją dokumentu uprawniającego do zniżki) ma miejsce podczas odbioru zarezerwowanego Biletu w kasie Kina. 
7.4. Użytkownik, który dokonał rezerwacji, otrzyma potwierdzenie jej przyjęcia w formie wiadomości email, która zostanie wysłana na adres podany podczas dokonywania rezerwacji. Potwierdzenie rezerwacji zostanie wysłane w czasie 5 minut od otrzymania rezerwacji przez Sprzedawcę. Potwierdzenie rezerwacji będzie zawierać:
A. dane seansu, na który obowiązywać ma zarezerwowany Bilet lub Bilety (kino, data, sala),
B. dane zarezerwowanych miejsc na sali (rząd, miejsce),
C. numer rezerwacji


8. ZAKUP ZAREZERWOWANEGO BILETU


8.6. Zakup zarezerwowanego Biletu następuje poprzez:
A. podanie w kasie Kina otrzymanego numeru rezerwacji, a w razie jego braku – imienia i nazwiska (wraz z okazaniem dokumentu ze zdjęciem) oraz adresu email i numeru telefonu komórkowego,
B. okazanie w kasie Kina dokumentu potwierdzającego uprawnienia do realizacji Biletu ulgowego,
C. zapłatę w kasie Kina ceny za Bilety, zgodnie z cennikiem obowiązującym w Kinie.
8.7. Zarezerwowany Bilet należy odebrać najpóźniej w terminie 15 minut przed rozpoczęciem seansu filmowego, którego Bilet dotyczy. Równocześnie z rozpoczęciem seansu, wszystkie rezerwacje zostają bezpowrotnie anulowane.
8.8. Użytkownik może odebrać Bilet w dowolnej kasie Kina. Użytkownikowi nie przysługuje pierwszeństwo w odbiorze Biletu przez innymi klientami Kina zakupującymi bilety bezpośrednio w kasie Kina.
8.8. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za udostępnienie numeru rezerwacji osobom trzecim. W przypadku zgłoszenia się w Kinie kilku osób podających ten sam numer rezerwacji, upoważnioną do zakupu zarezerwowanego Biletu będzie osoba, która zgłosiła się w kasie jako pierwsza.


9. PROCEDURA REKLAMACJI


9.1. Wszelkie pytania, uwagi lub reklamacje dotyczące funkcjonowania Witryny i sprzedaży Biletów za jej pośrednictwem należy nadsyłać pocztą elektroniczną na adres biuro@planet-cinema.pl
9.2. Prawo do składania reklamacji przysługuje wyłącznie Użytkownikom.
9.3. Reklamacje mogą być przesyłane nie później niż w termie 14 dni od daty powzięcia przez Użytkownika informacji o sytuacji lub zdarzeniu, które było przyczyną reklamacji. O momencie dotarcia reklamacji decyduje data wysłania reklamacji na adres wskazany w punkcie 9.1. Regulaminu Reklamacja wysłana po upływie powyższego terminu nie będzie uwzględniana i nie wywoła skutków prawnych.
9.4. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Użytkownika jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
9.5. Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedawcę w terminie 14 (czternastu) dni od daty ich złożenia.
9.6. Decyzja Sprzedawcy w przedmiocie reklamacji jest ostateczna i wiążąca. Użytkownik o decyzji Sprzedawcy zostanie powiadomiony wiadomością zwrotną wysłaną w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.


10. DANE OSOBOWE


10.1. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Użytkowników jest Planet Cinema Sp. Z o. o. Dane osobowe będą przetwarzane w celach i w zakresie związanym z korzystaniem przez użytkownika z Witryny, w tym rezerwacji Biletu lub przygotowania i realizacji umowy sprzedaży Biletu.
10.2. Podanie danych osobowych przez Użytkownika ma charakter dobrowolny, lecz niezbędny do zakupu lub rezerwacji Biletu. Użytkownikom udostępniającym dane osobowe przysługuje prawo dostępu do takich danych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.


11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE


11.1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci GSM, za pośrednictwem których Bilety są dostarczane Użytkownikom. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości SMS zagubione przez system SMS, indywidualne ustawienia telefonów komórkowych oraz sposobu ich konfiguracji, a także ustawień występujących u operatorów sieci komórkowych. Operatorzy GSM odpowiadają jedynie za prawidłowe wykonanie usług telekomunikacyjnych w zakresie przesyłania wiadomości SMS.
11.2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której Użytkownicy składają zamówienia, i otrzymują Bilety. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości, i potwierdzenia i inne dane zagubione lub utracone w sieci Internet, indywidualne ustawienia komputerów oraz sposób ich konfiguracji, a także ustawienia lub przerwy w świadczeniu usług występujące u dostawców dostępu do sieci Internet.
11.3. Niniejszy Regulamin dostępny jest dla Uczestników w siedzibie Sprzedawcy, w kasach Kin oraz na stronie  WWW.planet-cinema.pl W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się regulamin „Regulamin Kina” dostępny w kasie Kina oraz na stronie Witryny.
11.4. Sprzedawca zastrzega niniejszym, że Regulamin może ulec zmianie w każdym czasie. Za termin wniesienia zmian w Regulaminie należy przyjąć termin opublikowania nowej wersji Regulaminu w Witrynie. W przypadku zmiany Regulaminu, Sprzedawca zobowiązuje się do umieszczenia informacji o tym fakcie na Witrynie z minimum 2-dniowym wyprzedzeniem. Użytkownik bezwarunkowo akceptuje taką formę powiadomienia o zmianach w Regulaminie
11.5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do:
A. jednostronnego decydowania o zawartości Witryny, dokonywania w nim zmian i modyfikacji, bez konieczności uprzedzania Użytkowników o swoich zamiarach;
B. czasowego zawieszania działania Witryny i czasowego zawieszania możliwości zakupu wszystkich lub niektórych Biletów przez Witrynę;
11.6. Sprzedawca nie odpowiada za:
A. jakiekolwiek ewentualne szkody, które mogłyby wynikać z nieprawidłowego funkcjonowania Witryny bądź też jej czasowej niedostępności;
B. jakiekolwiek ewentualne szkody, które mogłyby nastąpić wskutek wejścia w posiadanie przez osoby trzecie danych Użytkownika;